CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Sabtu, 13 Mac 2010

::14.MARCH.2010::

assalamualaikum.....

hmm... xsabar mau tgu esok... macik kecik nie, apa lg yg dia mau wat. dia ckp, ada suprise n ada yg sedih gak..apakah?
dah la mau tgu 14 hb tu punya lama, dia siap pesan yg aku akan tau benda tu pada waktu malam...apa nie bie????

hehehehe...
tp kan, aku rasa dia xkan wat camni klu aku xwat hal ari tu.
tu lah, sok2 mau menguji kunun...amik la...aku sendiri yg sakit.
hahahaha....still gak syg my shugigha tu...huhuhu

dlm pada masa xsabar tgu 14 hb...ada berita panas2 sensasi lg plak timbul..
aduh!!! aku tanya kmu ya...
apa bha salah kita klu terima pelawaan org mau belanja kita makan???

xda salahnya kan?? mcm la aku p minta2 plak.
parents ku bg duit cukup bha bulan2. klu kurang pun, amik jerk d bank mmg ada spear utk belanja klu sdah terdesak..
org lain, belanja pun pakai duit ptptn.
aku sentuh pun x duit tu...cam na mau sentuh? klu dah kuar tu duit ptptn, ibu trus suruh pindah p akaun asb ku...
nah klu duit ptptn tu aku boleh xsentuh, ble belanja dgn duit yg d bg tiap2 bulan, apa jerk la bha tu klu setakat belanja makan jerk...????

mmg duit juga namanya...membazir klu belanja aku makan bha.
so lain kali xpayah la terima tawaran org sdah.
like baba said, klu mau mkn apa2 bli jerk la. klu xda duit minta.

dah ku panas dgr kwn sendiri mengata ku n kwn2ku lain, macik kecik ble marah ku lg. dia ckp, dah jgn fikir gik. so sblm nya plak yg marah, ku diam la trus....

sorry kpd si polan krn rasa bersalah sebab aku marah2 d fb.
jgn risau, anda langsung tidak bersalah dalam hal ini....

TOINGGGG!!!!!

Tiada ulasan: