CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Isnin, 6 Julai 2009

petang tadi...

hmmm...waktu 2 aku tgh main game. ibuku tido dkat ku...
hpnya bunyi, so aku lari ar utk mendapatkn hp ibuku...
kwnnya call...lpas jerk doang bcerita ibu trus bgtau aku satu berita yg memang mengejutkan.
"ella, bapa c miena meninggal"
oh my god!! cam mau jatuh jantungku...
aku pun apa lagi, dan dan trus capai hpku...
aku call c ama..ama ckp,
"xtau ar babe, ko biar betul..dia bru jerk balik td tu..ko tgu kejap aku tnya dlu dia"
aku klu mau tnya c miena mmg aku xbrani, lemah aku klu org nangis..
ama call xdpat, miena masih dlm flight mau p penang...
tatiey lg msg aku, tanya betul ka berita yg aku bw tue..
dia try call miena pun xdpt, aku ada try gak pun xdpt...
akhirnya, tatie dpt konpom berita tue dr c tina kazen c miena..
so, betul ar...
bapanya p lepas asar.
kesian miena, mamanya pun bru gak tinggalkan dia.

Tiada ulasan: