CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Rabu, 28 Oktober 2009

hmmm...apa yg ku wat????

assalamualaikum....

hehehe....bangun pagi2 dah duk dpan lappy mengadap fb.
tetiba plak datang penyakitku yg mmg susah mau sembuh...
penyakit yg berpunca dr SITI NURHALIZA...hehehehe...
fuh!! apa lagi, dgr lagu2nya ar...

setelah itu,
ku kembali ke fb...tnampak plak org post mv lagu best...
CINTA ANTARA KITA by duta feat baizura kahar....
aku pun melayan ar mv tu lg...

sekarang nie,
tgh menghanyutkan diriku d dalam alunan lagu yg agak best gak...
bukan agak, mmg best pun...
ku ulangi lagu nie berkali2 d telinga ku...
nie pun, masih mendengar nie...
THIS I PROMISE YOU by n'sync...
huhuhu...mmg besh!!!

oh! ya...beberapa hari nie, kami ber5 agak happy plak...
apa xnya, tgh menghitung hari nie...
" babes!!! berapa hari lagi???"
hahahaha...fav question kmi...
sabar la nak, x lama lg tu...
sabar la nie, hari tu pasti akan tiba gak...

hmmm....sebelum apa2, aku rasa aku perlu wat sesuatu.
tp, still thinking mau wat ka x?
bla aku mau wat??
n cukup gagah kah diriku mau melakukannya???
apa yg pasti, aku mmg dah turunkan egoku ini.
skrg ia berada d tahap yg paling minimum....hehehehe

apa yg aku mau wat???
hehehehe...xda ar.
d rumah nie kan org2 tgh merasa diriku yg bermasalah...
so, i have to jernihkan keadaan mjadi pulih sepenuhnya sebelum meninggalkan rumah nie.

but, i'm still waitin' org yg ckp mau jumpa aku face to face 2....
sampai ari nie, blum ada lg.
hello!!!! i'm waiting 4 u!!!
aku mau dgr apa yg dia mau cakap dgn aku.
lamanya dia amik masa mau mengatur ayat2 keramatnya.
nasib ar aku ni sabar orgnya....sabar la sgt...
so, tunggu jerk ar....

hehehehe...THIS I PROMISE YOU....
eh! salah...hahahaha saja jerk tu...tgh dgr lagu, tu yg sambil menyanyi2 nie...

TOINGGG!!!!!


Tiada ulasan: