CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Rabu, 9 Jun 2010

:: aku memerlukan perubahan ::

assalamualaikum....

huhuhuhu...tension nya aku...yup! aku paling xsuka klu ada org yg terlampau berbangga2...
ya, klu rezeki mu bgtu ya iya la bha...jgn la mau p bangga2 menjaja cerita mu tu...
sampai mempengaruhi ibuku. eyya bu, anakmu pasti akan menutup mulut org itu suatu hari nnt.
ibu sabar jerk, ibu nie xsabar...klu ibu brain wash anak ibu nie hari2, mcm mana dia mau fokus...
eyya, aku tau. aku tau aku pikul tanggungjawab yg terlalu besar.
dan aku tau aku xberusaha pun untuk pikul tanggungjawab itu sebaiknya.
wake up ayu!! wake up!!
bahumu itu penuh dgn tanggungjawab. harapan mereka terlalu tinggi untuk ko.
so, ko patutnya buktikan. dah sem ketiga nie, jgn lh mau main2 lg bha...

huhuhuhu...besar nya harapan doang dgn aku...
kadang2 tension juak...tp mmg itu lah yg sepatutnya. doang mmg berhak mau berharap dgn aku.
sebab, doang dah banyak melimpahkan kasih sayang, kesenangan, dan semua yg aku perlukan.
sudah sampai masa nya aku mengukir senyuman di bibir setiap insan itu...
sudah sampai masa nya aku balas jasa setiap insan itu...
xda masa mau bermain2 lagi.
ble enjoy, tp jgn terlampau. aku perlu utamakan apa yg sepatut nya...
paling penting, kurangkan pembaziran..

TOINGGGGG!!!!!

p/s :: anda diminta agar memahami apa yg dimaksudkan, so xperlu lah aku mau repeat balik2 ya. please......kerjasama anda amat diperlukan.

Tiada ulasan: