CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Rabu, 16 Jun 2010

:: jgn sebut prkataan itu lg jika xmampu bertanggungjawab ::

assalamualaikum.....

bak kata pepatah," terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya "
klu dah mengeluarkan kata2 n mau patah balik, samalah juga dgn jilat ludah sendiri.
org yang mendengar nie yg sakit ati, lain dicakap lain dibuat. ckp xserupa bikin.
peluang hanya sekali, sekali kau dah tolak peluang tu hangus. jgn harap la peluang itu sentiasa ada.
lgpun mmg itu pun yg kau keluarkan kata2 itu dari mulutmu....klu sakit hati atau terasa, org yg empunya blog ni lg terasa sbb tu lah semua ini diluahkan...

aku tau sampai mana hak aku, dan semua itu termasuk dlm hak yg aku ada. sebab kata2 itu kau keluarkan di hadapanku..
sungguh mengecewakan...feel so sad...ini semua kerana tanggungjawab yg tidak kau jaga.

kalau aku yg dipersalahkan dan dianggap mengatur hidup org lain, itu adalah salah. org yg memberi gelaran itu kpd ku tidak memahami keadaan yg sebenarnya.
semua ini kerana kelemahanmu. terlalu rapuh dgn kata2 org.
selembut lalang yang ditiup angin ke kiri dan ke kanan....jgnlah diikut resmi lalang itu, kerana lalang tidak berpendirian seteguh karang....

sejak awal lg telah ku hidu bau kerapuhan itu...kau memilih dia, dan itu adalah hak mu. tapi tanpa kau sedari hak itu bukan menjadi milikmu lagi.. kau yg mengubah hakmu itu menjadi hak ku...

ok, senang ckp begini lah ya....
aku bg ko pilihan, pandai2 lah pilih...aku xpaksa
ko pilih la antara aku atau dia...

dah itu sahaja, xlebih....xmau ada terasa hati ka, apakah???
siapa yg wat hal sendiri...

TOINGGGGGGG!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan: