CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Ahad, 10 April 2011

ketinggalan zaman

assalamualaikum....

hahahaha...lama xbuat update. tetiba rajin nie....actually, semenjak dua menjak tiga menjak nie (ala2 nabil)....i terlampau-lampau (hyperbola) rajin usha2 blog org...terjangkit dgn c TULIP ...dia pun rajin meng-update blognya....ini adalah usaha untuk membaik pulih blog yg tidak seberapa ini....dalam masa yg sama, ada sorg budak tu....housemate kmi juga...c NER (mmg nama sebenar). budak nie terjangkit penyakit MALAS kmi utk meng-update blog. tapi kmi rajin sdah, dia masih malas lg. aku suruh dia renovate blognya tu, alih2 aku juak di suruh nya....yg aku wat skrg nie ikut suka ku jak. hahahaha...aku pasti mesti dia xsuka tu apa yg aku dah wat dgn blognya tu....dia mau purple jd theme colour, tp aku xtjumpa nie template yg purple colour. so guna yg hitam tu dulu la....better drpd blognya sebelum nie....nnt i cari lg untuk u k NER....

enough!!! xda kena-mengenak dgn post title....membebel xhabis-habis

actually, title tu sebenarnya pasal seorang penyanyi yg bernama NAJWA.....dalam tengah sibuk menyelongkar blog org, aku tjumpa blog nie "Cerita Ini Ceritaku". aku tjumpa post beliau yg berkisar ttg c NAJWA tu.....mmg aku ketinggalan zaman d situ sebab aku baru tau NAJWA tu adalah anak kpd TPM kita sebenarnya. dan post tersebut adalah bertarikh 20 APRIL 2010 pada hari SELASA. lama dah post tu, tp aku baru tau skrg.....d sini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada owner blog "Cerita Ini Ceritaku",jika tidak kerana anda saya tidak tahu pun tentang hal ini....hahahahaha ketinggalan zamannya aku kan???? jgn tipu lah, mesti ada d antara anda yg sama ketinggalan zaman juak kan???hahahahaha... terimalah hakikat......



TOINGGGGGGGGGG!!!!!

1 ulasan:

scarletmihuhu berkata...

hehe. pink lagi tu.. ngam hahaha