CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Jumaat, 5 Jun 2009

PRINCESS HALIZA, SEPANG


huh!! tetiba plak lpas tgk PROJECT N.S td, rasa cam nak bercerita lagi...teringat lah plak dengan peristiwa 3 tahun yg lalu...klu diingat balik cam mau lg p PLKN one more time...sebab ari tue, 2 bulan jerk...balik awal kan, mau form 6...bla tgk gelagat diana, alif and suki dlm rancangan 2, bestnya doang kan....huh! PRINCESS HALIZA!!! I MISS YOU SO STRONG...time tue, 2006. lama dah....byk pembaharuan yg telah dilakukan ke atas kem tersebut...wah...dorm pun dah ada jubin, dlu lantai biasa jerk. meja kat dewan makan pun dah jd meja kayu, dulu meja lipat yg plastik tue jerk....yg penting surau xda plak perubahannya...apada...apa pun tetap rindu gak...
wahai member2 PLKN ku sekalian, rindunya dgn kamu....nonoi mana ko hilang?? aen, farah (bodo tau), linda, myra, e-yan, maya, neesa, and fatin!!!! miss u all, rindu teramat nie...
okai lah, dan sebenarnya aku dah mengantuk giler dah nie....papai...TOING!!!

1 ulasan:

aNNa berkata...

rindu bha kn plkn..
klu ble mau msk lg..
tp ndak mau kawad..panas!!

huhuhu