CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Khamis, 27 Ogos 2009

corat-coret di bulan ramadan


ASSALAMUALAIKUM......
huh...camna mau cita nie??? keadaan agak genting sedikit sekarang nie. ok, cita pasal pesta ketam semalam dulu ar...hehe....family c la dolce amirah datang semalam, so dia happy ar.kmi gak yg makan hati tgk dia melepaskan rindunya dgn family nya...family nya siap bawa ketam, so dorang rebus n makan malam tue gak...aku pun makan tapi terpaksa mengundurkan diri lebih awal, sebab aku xtahan dah...GATAL.....lepas tue, berlaku plak persaingan antara kak elli @ gegurl, gee n mei....pertandingan makan ketam paling lama.....gee, paling awal tarik diri.....agak lama gak ar lepas tue kak elli dah kalah, dia bangun lebih awal dr mei....so, mei adalah pemenangnya...agak jeles gak ar tgk dorang makan banyak, aku sikit jerk...
bila semua dah bersurai, c mei p merebus telur penyu ar plak....hah...yg ini jgn cakap, mmg fav aku gak....makan punya makan...haus la plak...amik la air...yg aku jd tamak sampai guna 2 gelas menyebabkan satu insiden telah berlaku....1 gelas tu kotor, mei ckp dlm gelas tu cam ada kuku....mak!!!! dgn serta-merta loya melanda diriku....rugi jerk aku makan telur penyu 2, semuanya kuar balik....tapi, lpas tue kami makan limau lg....hehehehe....org dah masuk bilik mau tido, kami masih lg melantak d ruang tamu.....

berbalik kepada kegentingan keadaan tue....memang genting ar, aku pun xtau mau wat apa dah...xkuat pun, wat2 kuat jerk ar.....satu2 masalah melanda ku....1st, laptop rosak....xmau hidup...nie pun guna laptop mei mau update segala2nya...dtambah plak dgn tiket yg mmg aku terpaksa gantikan tarikhnya...excited nie mau cuti 12hb...memandangkan ada kuiz d saat akhir terpaksa gak aku tabahkan ati ku....prob paling besar sekali, pasal ptptn aku...org lain dah ready mau balik malam nie, mau p urus ptptn dorang...aku????? ptptn ku xble d semak, aku pun xtau napa.....semua prob berkaitan duit ya....penting tue....dah ar aku agak kekeringan sekarang nie.....

owh ya!!!!! aku blum ada post pasal terawih kan??? alah...mei xbagi ambil gamabr time terawih sebab dia xda....biasa ar, dia ckp ALLAH bg dia surat cuti d bulan ramadan...hahahaha...nnt ar, klu dia dah p terawih aku wat story gak tue.....
hehehehehe....
TOINGGGG!!!!!

Tiada ulasan: