CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Jumaat, 14 Ogos 2009

macam2 perasaan

assalamualaikum...
huhu..xtau mau ckp apa, tp aku xble simpan aku mesti luah gak. dan sebenarnya, aku sakit kepala dr kemarin lagi. puncanya sebab aku tido lewat, nie ar jd nya klu aku tido lewat. awal pagi aku dah minta penadol dgn roomateku, tp dia ckp xpayah nnt aku kebiasaan mau ambil penadol trus. so, aku pun diam ar..satu ari kemarin mmg aku sakit kepala. p klas pun cam mau xmau jerk...bila balik petang tue, aku trus ar mau tido kan..itu jerk yg aku perlu utk krg kan sakit kepala ku...tp aku sempat lg bangun, n p mandi...bila aku dah mandi, mau tido balik ar...tp housemate smua paksa aku makan ar plak...doang xkan bg aku ubat klu aku xmakan..camna gak aku xlapar n xselera, aku just mau tido jerk.. doang berjaya gak bawa aku kuar dr bilik dgn tujuan supaya aku makan...rasa bersalah gak ar, roomateku sampai nangis paksa aku makan tp aku still xmakan gak...dia siap bli makanan lg, best gak ar tp aku mmg xmau makan. dia siap amik hp ku and ugut mau call ibuku, aku ingat dia joke ar..sampai nasi, lauk semua doang amik letak dlm pinggan suruh aku makan...sampai akhirnya aku xmakan langsung pun...kesian doang, sebab aku doang semua risau..nasi n lauk yg ada dalam pinggan tu akhirnya dibuang oleh org yg amik mkanan tu semua untuk aku...dia buang dgn muka hampa, and aku nampak marahnya dalam mata dia...dan akhirnya smua org pun marah dgn aku..nieya ckp, c gegurl siap kuar rumah lg...oh my!! aku kah yg wat sampai dia kuar rumah?mmg sebab aku kot...
ya ALLAH, salahnya aku dgn doang...bila aku bgn awal pagi td, mataku punya ar bengkak..
and doang still marah lg dgn aku...aku tau aku salah, tp aku xtau mau say sorry cam na...sedangkan tgk aku pun doang xmau, nie plak mau dgr apa yg aku mau ckp dgn doang..
huhuhu...memang rasa bersalah banget...tp aku pun marah gak, sebab doang bgtau family aku yg aku xmau makan...aku xmau doang tau pun, merisaukan doang jerk...esp baba, biasa ar anak baba kan?? so, baba mmg risau ibu ckp...so, aku rayu nie....next time, tlg ar klu ada apa2 biar aku sendiri yg bgtau family ku sendiri....
TOINGGGG!!!!
p/s: tq semua sebab risaukan aku, bukan niat mau merisaukan korang...and sorry for everything...xterniat langsung untuk semua yg dah jd...

Tiada ulasan: