CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Selasa, 18 Ogos 2009

hmmm...lega dah


aassalamualaikum...
hehehe...hmmm...mau ckp apa dlu erk????
klu tgk pic pun aku rasa semua dah tau kan???
pic ku dgn c gegurl tue, kelmarin kami take pic tue d dpan unitar..maknanya kmi dah ok ar tue..act, aku masih takut lg dgn dia nie..tp klu xberanikan diri, sampai bla ar mau cam tu trus..lgpun penat sdah aku bediam jerk...aku mau bebas bergerak d rumah...x ar tersekat pergerakan klu ternampak c gegurl nie...yg paling penting baju lebih krg sama dowh, xtahan aku..dia ok apa...maybe aku kot yg penakut tul. mau nya xtakut ya...klu sampai buang makanan semua, siap kluar rumah plak tu dsebabkan aku...of coz ar takut...tapi skrg aku dah boleh kegirangan di samping kesakitan kepala yg semakin berkurangan dah...yg paling penting, semalam aku tido nyenyak tul ya...maybe semua dah selesai, tp aku xtau dia maafkan aku ka tau x....macam dia blum tgk jerk mesej maaf yg aku send d facebooknya tue...
hehehehe
apa2 pun, aku mau say sorry dgn semua, sebab dah menyusahkan dan merisaukan kamu ya...
lain kali aku ble wat lg ka???
TOINGGGG!!!!
p/s: gegurl im sorry!!!

Tiada ulasan: