CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Jumaat, 11 September 2009

bedah siasat...huhuhu

assalamualaikum....

hehehe...mau ckp apa nie??? owh! ya. pasal semalam...dan sebenarnya aku penat tul semalam. tu yg tido cam org x ingat dunia 2....tp tido pun xtenang nie, kjap2 bangun lg..bla dah bgn tkejut dengar sora lulu jerit, terduduk trus aku. bla bergegas kuar, dia dah larang lita masuk campur. 1st aku takut gak tu mau dkat, tp bla fikir benda yg doang bincang tu kena mangena jerk dgn aku...so aku dtg ar dkat...dan sebenarnya aku dah tau doang start discuss awal, tp aku cam xda mood mau join. so aku masuk ar bilik untuk sambung tido....

bla dah lulu kjutkan aku secara xdisengajakan, aku bangun ar join doang...entah!!! aku cam mals tul mau bcakap semalam..aku act, cam xsenang dgn jawapan yg gigi bg kat kmi...cam ego nya dia nie aku rasa...ada jerk jawapannya, xmau kalah tul. aku geram tul dgn org camtu...so, better aku diam dr aku meletup...yg xbestnya, ada org luar yg xreti mau balik malam tu. tu yg aku cam tersekat ckit tu.

aku truly sedih tul dgn apa yg jd. relationship yg bru jerk dbina nie, ble goyah dgn cepatnya. serius aku dah btul2 sayang relationship nie. aku sedih bla lulu ckp, xmustahil klu sorang2 kwn dia akan tglkan dia....woi!!! xcuse me, sesuka ati jerk kan??? eh! bla aku dah berkawan dgn org aku susah mau buang org tu bgtu jerk ar....aku tau ar, kta nie manusia ada hati dan perasaan nie...so,insyaAllah aku xkan tgglkan korang ar....bla tgk dorang nangis tul semalam, aku yakin xmustahil dorang pun dah sayang dgn relationship kmi nie....hehehehe....betul ka kawan2 ku???

finally, settle gak ar prob nie semua...wlupun aku sebenarnya aku masih geram dgn gigi...lepas kmi settlekan prob, kmi trus sambung wat sesi bedah siasat satu rumah plak...yg ini pun, aku agak xpuas hati gak...cam xda apa yg dbincangkan ar. cam no point ar...tp ble la sekadar mengeratkan silaturahim antara kami serumah nie...hahahahaha...

huhuhu...dah ar, dalam keadaan mengantuk nie aku xble bfikir ar....huhuhu
nnt kita cita pasal lain plak, boring tul mau cita benda cam nie..heheheh
TOINGGG!!!!!!!






Tiada ulasan: