CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Rabu, 23 September 2009

lollipOp rAya....hehehehe

assalamualaikum.....

yeah!!!! setelah d plan, ari nie aku akan kuar beraya dgn lollipop gerl aku. tp without somelolli yg mmg rapat dgn aku, anis....dia wat open house, so bz xble ikut kmi...act, dia marah dgn kmi....dgn kmi, tp bow semua kat aku...hehehehe, besa ar dia tu....aku sedih gak, tp aku knal dia...mesti xmaksud dgn kata2 itu....marahkan??? so macam2 ar.

dan sebenarnya, kmi plan mau beraya kemarin....tp dah semua xda masa, so xjd. 2 yg c anis marah....dia ckp, klu org lain yg xble p...planning ni dbatalkan, tp klu dia yg xble p...kmi tetap gak p beraya, wlupun tanpa dia. .....anis, nie jerk masa yg kmi ada sebenarnya....ko jgn risau, kmi p gak rumahmu babe...dia sebenarnya dah lama tak jumpa dgn kmi 6 org, tu yg terasa dia dsisihkan 2....padahal xdsisihkan pun...

apa pun, aku mesti enjoy dgn hari2 raya aku tahun nie, raya aku mau habis dah nie....lusa balik kk dah. so ari nie mau melepas rindu dgn lolli2 ku....anis, wlupun ko larang aku p rumahmu,.....aku tetap akan datang gak bawa doang semua....xbaik tolak tetamu yg datang rumah tau....hehehehehe.....

oh! ya, aku kekurangan sorg lg lollipop aku.....miena. dia xbalik raya ooooo.....kesian dia...rindu banget dgn dia nie.....apa pun, kmi kwn2mu d sini tetap ingat dgn kao babe....wlu d mana pun ko berada. study bagus2, kta berjaya sma2 ar......InsyaALLAH....amin.

hehehehe....aku sayang semua lollipop aku, tu yg klu mau jumpa doang nie mmg excited tahap gaban nie....lgpun lama xjumpa, terutama ama n pooh.....so, rindu...tp ari nie corumn kmi kurang lg, xcukup 7.....

nnt aku post lg cita n klu ada pic pasal lollipop raya erk....mesti manis punya...hehehehehe

TOINGG!!!!


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I also xcited babe...gonna meet my babes...yeah

Creamer Coffee Mate berkata...

fuyoo!!! sapa nie yg mngomen blog ku tanpa nama nie...

Unknown berkata...

yu aku bha tu yg komen..ndak pulak aku prasan tu ndak brnama...heeeee