CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Selasa, 29 September 2009

xsemua manusia 2 sempurna kan????

assalamualaikum.....

huh!!!!!! aku mengaku ar mmg aku xsempurna, tp aku cuba nie sedaya upaya membetulkan diriku....yelah, kita manusia biasa kan??? semua samakan???
huhuhu....apa aku merepek nie??? sebab aku tensyennnn ooo....
perasaan bcampur2 nie, semua ada. aku marah, geram, benci, sedih, sakit hati, semua ar...xkan ar aku mau taip semuanya, just yg TERPALING jerk ar.

sok2 sempurna nie mau nasihatkan org, diri sendiri pun xsempurna lg. satu yg aku mesti ingat!!!!! kita xble rasa kita kenal semua org, sebenarnya kita xkenal pun....bila aku rasa dah kenal org, mula ar....aku dapat banyak kejutan. aku nie biasa ar, kejutan mmg semua besar wat aku wlupun kecil sebenarnya.....

satu lagi, nie kes menasihatkan org nie.... xsemua org ble terima teguran kita even org tu kita dah anggap kawan....maybe kita jerk yg anggap dia kawan, sedangkan dia blum pun masukkan nama kita dalam list nama jd kwn2 dia.....so, aku sendiri kena sedar ar sapa aku nie??? mau ckp banyak pun, kejap lg org akan ckp...." ko sapa??? ko layak ka mau nasihatkan aku??? ko dah cukup sempurna kah??? ".....n banyak lagi persoalan yg akan timbul....

ENTAH!!!! harapan besar mau tgk semua "tu" xjd...tapi makin teruk....apa nie??? bukan sdah ckp mau berubah kan???? makin teruk apasal??? balik lg cam dulu.....

aku xmampu dah mau berhadapan dgn semua nie... aku mau rehat ble kah??? cam xbg jerk nie.....aku pernah cam nie dulu, teruk gak ar...macam2 aku wat...n aku xmau semua tu jd lg....kesilapan besar tu. tp now aku rasa klu ada yg ble wat aku lupa seketika, aku akan wat...aku pernah try, n berhasil...tp mmg xbaek untuk manusia....mau mati awal ka??? dah cukup wat amal ibadat??? xpayah ayu, ko sedar ka apa ko membebel nie????

huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu.......

TOINGGGGG!!!!

1 ulasan:

Creamer Coffee Mate berkata...

aku dah okai sikit nie....
sikit jerk...