CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Jumaat, 18 September 2009

yesterday n tOday....

assalamualaikum....

hehehehe....dr aritu aku duk buka blog mau wat new post, tp xterwat2 pun....buka....tutup....buka....tutup jerk....xtau mau cita apa....boring tahap gaban duk d rumah..mau tlg ibu wat kuih raya, malas ar plak...

yesterday..

apa jerk yg aku wat erk??? bangun pagi2 tuk sahur, lpas tu duk tercongok dpan tv n my lappy. sempat gak jumpa mimi n lulu dalam fb...doang mau p 1b..AKU MAU IKUT!!!! WAH!!!! i jeles, doang mesti p shopping punya. lepas online smua, aku p gulung popia mau wat batang buruk kegemaranku...yg nie mmg aktiviti wajibku klu mau raya...batang buruk mmg aku yg wat, n aku gak yg makan sampai habis...hahahahah...tahun nie, maybe bwa batang buruk balik kk...dalam jam 12 tgh ari cam tu, kluar kjap dgn bdak lollipop aku, anis yg celedak....petang ckit p bazar dgn ibu...waktu berbuka tu ada la meriah ckit, coz my uncle dtg wit family nya....lpas berbuka, aku mmg ngantuk dah...

today..

arini xtau mau wat apa plak...owh! ya, arini rumah d fairway akan kosong untuk beberapa hari....org sdkn n org myy tu balik kampung hari nie...mesti doang excited punya, 1st time balik kampung nie...akhirnya balik gak doang kan...xda ar rasa kesian dgn doang dah...sebab tglkan doang ...
ari ni cam plan mau p MAS... mau p tukar tarikh dlm tiket tu..act, aku kna balik kk 25hb....tapi awal banget tu, xda org lg d rumah tu...so mau p tukar 27 hb...klu ble mau pagi, ble jumpa mimi n lulu d epot sekali gus balik bersama ke fairway...hehehehe...

penat dah nie, mau undur diri kjap...hehehehe
TOINGGG!!!!

Tiada ulasan: