CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Selasa, 8 September 2009

mimpi...mimpi...mimpi....


assalamualaikum.....

hmmm...mau cita pasal mimpi nie....dah 3 malam dah aku mimpi org yg sama...kmu!!! mimpi yg aku ckp aku xhabis fikir tu, act aku mimpi c lulu nie. tp aku xble cita yg nie, sebab ble mengaibkan tau...mengaibkan diriku sendiri dan dirinya juga....so harap anda dapat memahaminya ya..nnt klu aku cita, ble2 kmi xbertegur sapa nanti...aku akan rasa lain tu...
so, aku simpan sendiri jerk ar cita pasal mimpi tu erk..

tp malam semalam aku mimpi dia gak...tp mimpi yg nie best. dia bru bg tgk gambar adeep aku dah ble mimpi yg dia bwa adeep dr myy dtg kk ooo..hehehehe....comel banget tu adeep jd org....bla ble jumpa dia real pun aku xtau. tp aku dah jumpa dia dalam mimpi...yg xbestnya mimpi 2 adeep xmau dgn org lain, dia mau dgn acunya jerk....sebal tul...maybe sebab dia xkenal kmi kan???

mimpi aku semalam pun wujud gak satu jasad yg bernama lulu...hehehe...napa mimpi dia terus nie...mimpi yg ni pasal sweater pink yg aku pakai tu...dia pinjam sweater tu, tp time dia bg balik...sweater tu ada masalah. sweater 2 jd keras semacam nie n bahagian capnya tu ada sedikit koyak....tp mimpi nie best, sebab dia ganti sweater yg dia rosakkan tu....sweater pink gak, tp brand nya nike ooo...aku pun xmampu nie mau bli sweater nike setakat nie....hehhehehehe merasa gak ar pakai sweater nike, tp dalam mimpi ar....tq lulu sebab bg sweater 2 wlupun dalam mimpi nie.....tp jgn ar risau, aku ikhlas gak bg pinjam sweater 2...pakai jerk, tp make sure ada kebenaran ar ya....

sorang lagi aku mimpi....tp yg nie xble cakap sapa, ehem....paham2 jelah erk. rindu plak dgn dia bla mimpi dia....setakat nie mmg xkan ada cinta yg lain kot....ahah.....hehehehe....dah ar....malas ar cita pasal dia pjg2, nnt dia baca blog ku ni dia perasan plak....
okai than,
TOINGGGG!!!!!

Tiada ulasan: