CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Selasa, 8 September 2009

ding dong bell....

assalamualaikum......

huhu....lupa plak mau cita pasal terawihku malam semalam yg agak malang sedikit....hmmm...mmg aku agak tax senang hati gak ar semalam....rupanya ada benda yg nak jadi dgn aku....

aku susah mau cita nie, banyak gak yg xpercaya...kesian aku...seliparku hilang dorang....wlupun just selipar bata jerk...aku suka selipar tue oooo...

sakit hati nya plak bla housemate dah cop kat dahi aku dgn tanda SWASTA. bencinya aku dengar...naik bosan nie...dorang siap kaji selidik barang2 yg aku ada...lepas tu, dorang bandingkan dgn barang2 yg dorang ada. paling xbest dorang cari barang2 aku yg hg tinggi dr barang yg dorang ada. cam la aku nie apa....org lain pun byk gak lebih mahal dr apa yg aku ada...

hehehe...ada cita best...pasal mei..tahniah babe!!! krn anda telah berjaya mendapatkan kembali jejaka pilihan hatimu itu....hehehehe...xkan ada cinta yg lain kan bla kita dah sayang org itu sepenuh jiwa...hahahahah...JIWANG!!!!! lagi best part ada yg frust nie mei falling in love....yaya ar tue. dia kan kenen2 kan adik nya dgn c mei 2...kecewa nie mei bahagia...tp main2 jerk dia tu..gigi pun kenenkan adiknya gak, tp tadi d bgtau cam xda reaction nie...slamber jerk...lgpun dia cam moody ari nie....napa gi???

hahahaha...aku hanya mampu tergelak nie...xtertulis dah nie....bdak2 nie mau potong rambut....yg suprise nya doang mau potong skrg nie....hehehehe

TOING!!!!!!

Tiada ulasan: