CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

- MESTI CLICK-->KITA SAMA2 UNTUNG

Jumaat, 11 September 2009

sEhari Suntuk

assalamualaikum....

omg...apa jd aku satu hari kemarin??? can't believe this...gara2 xtido satu malam, sehari suntuk aku balas dendam tido nie...btul2 punya tido nie....apa xnya? klu xsilap aku dkat jam 11 gak ar pagi time aku p masuk tido tu....bangun nya bila???? 2 minit lagi waktu berbuka aku bru bangun....cam aku xpercaya nie....

bangun2 jerk boring nie...bdua jerk dgn lulu...gigi, mimi n yaya p unitar...doang p blajar mekap2 nie. aku malas mau p. lewat gak ar doang balik. sementara tgu doang balik tu, aku sempat tido lg skali. hahahaha....dlm jam 9.30 gak ar bru doang balik. bla doang dah balik...smua trus terbaring cam ikan nie...kepenatan ar tu...eeeee...

sekali lagi aku n lulu kboringan...so, untuk menhilangkan boring itu kmi main ar zuma...tapi aku xtahan lama2...penat. lulu plak main peranan...dia ble main habis satu game...fuyoo, dasyat giler....dah ar dasyat, gila plak tu. tgh malam sikit, mimi plak bangun.
pagi2 sikit, dalam jam 2 tu kmi tgk filem lucu n seram....xseram pun..mimi jerk yg over jerit mengejut. JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK....klu pandang???? hahahaha
lepas nie kami mau tgk lagi kot...eeeee....

1 lg, kmu!!!! kamu tau ka?? bdak mimi n yaya nie sibuk bemekap dr semalam. sebelum tido mekap, bangun subuh2 nie mekap gak lg...mimi siap dandan rambut, tp rambut depan jerk...lawa tu...hahahahah

mau tulis apa lagi nie...owh ya!!! sepatut nya aku balik ari nie dowh....aku mau balik!!!! entah la bla aku ble balik raya nie...mau balik lewat, takut xda tiket...mau balik awal, kesian ar plak dgn mimi n lulu...dong balik lewat...mesti xda kawan...klu akun ada tiket yg btul2 konpom ok ar, nie apa pun xda...

okai la...penat dah tgn ku nie, mau p ygk kebun ku d fb plak ar. bercucuk tanam d subuh hari, pintu rezeki terbuka luas oooo...hahahaha

TOINGGGGG!!!!!

Tiada ulasan: